Channel 4: gry reklama spotyka sztukę

Macie przesyt mediów, informacji, bodźców? Co zrobić, aby nie zwariować w czasach, które można opisać jako “za dużo wszystkiego”?

Jak ogarnąć otaczający nas świat, jego chaos, przesyt treści, przebodźcowanie, spłycenie komunikacji? Channel 4 w swojej reklamie / czołówce / identyfikacji wizualnej* (*niepotrzebne skreślić) sugeruje, że odpowiedzią mogą być wartościowe media. Czyli takie, jakimi są oni oczywiście.

Uffff: zdarzają się jeszcze reklamy, które zahaczają o sztukę. Fakt; nieczęsto, ale trafiają się takie perełki, jak “Idents” zrealizowane dla Channel 4 – mądre, poetyckie, szerokie kontekstowo i widowiskowe zarazem. Warto.

Czołówka: Channel 4
Agencja reklamowa: Eva Darabos
Dyrektor kreatywny: Lynsey Atkin
Reżyseria: Elliott Power, Saman Aminzadeh, Optical Arts, Bafic, Mike Battcock, Will Dohrn, Daniel Eatock, Mike Skrgatic and James Allen, Verity May Lane, Maria Lax, The Line, Louis McCourt, Justyna Obasi, The Romantix, Dan Tobin Smith, Daniel Wolfe & Matthew Watson
Rok: 2023
Technika: animacja 3D, VFX
Czas: 08:41

Czołówka:

 

Podziel się animacją:

NOWE FILMY I ANIMACJE:

Duch i kot

Krótka i bardzo plastyczna opowieść o śmierci. Animacja dla duchów...

Arcane sezon 2: obłąkany i genialny

To właśnie po to, aby opisać takie seriale, powstało...

Jaki fajny sex robot!

Gdy prawiczki próbuję „mieć już za sobą” pierwszy raz,...

Joker 2 czyli marnie nagrany musical

To nie jest dobry film. To nie jest też...

Zjedz króla!

A co by było, gdyby dziura w ścianie nie...

Within Temptation – Ritual

Seksistowski, stereotypowy i mizoandryczny. Ale też horrorowy i momentami...
namingnaming
Poprzedni artykuł
Następny artykuł