Channel 4: gry reklama spotyka sztukę

Macie przesyt mediów, informacji, bodźców? Co zrobić, aby nie zwariować w czasach, które można opisać jako “za dużo wszystkiego”?

Jak ogarnąć otaczający nas świat, jego chaos, przesyt treści, przebodźcowanie, spłycenie komunikacji? Channel 4 w swojej reklamie / czołówce / identyfikacji wizualnej* (*niepotrzebne skreślić) sugeruje, że odpowiedzią mogą być wartościowe media. Czyli takie, jakimi są oni oczywiście.

Uffff: zdarzają się jeszcze reklamy, które zahaczają o sztukę. Fakt; nieczęsto, ale trafiają się takie perełki, jak “Idents” zrealizowane dla Channel 4 – mądre, poetyckie, szerokie kontekstowo i widowiskowe zarazem. Warto.

Czołówka: Channel 4
Agencja reklamowa: Eva Darabos
Dyrektor kreatywny: Lynsey Atkin
Reżyseria: Elliott Power, Saman Aminzadeh, Optical Arts, Bafic, Mike Battcock, Will Dohrn, Daniel Eatock, Mike Skrgatic and James Allen, Verity May Lane, Maria Lax, The Line, Louis McCourt, Justyna Obasi, The Romantix, Dan Tobin Smith, Daniel Wolfe & Matthew Watson
Rok: 2023
Technika: animacja 3D, VFX
Czas: 08:41

Czołówka:

 

Podziel się animacją:

NOWE FILMY I ANIMACJE:

Fryzjer dla naprawdę wszystkich…

...no niemalże, choć akurat np. brak głowy przeszkodą dla...

Kot i ćma

No dobra kociarze i kociary - do roboty -...

Trumny i walizki

Niełatwe relacje z ojcem, rozstania i powroty, zmarnowane szanse....

Emigranci

Symbolicznie o ekologii i problemach społecznych. Smutna animacja o tym,...

Chłopiec, który oszukał śmierć

I niekoniecznie jest z tego powodu szczęśliwy. Zaczyna się Bergmanem,...

Będzie animowana “Kocia Szajka”!

Kociastyczna wiadomość i dla dzieciaków i dla fanów różnej...
namingnaming
Poprzedni artykuł
Następny artykuł