Reklama, która rządzi siecią, czyli czadowa parodia kazań „modnego” księdza Natanka.
Wczorajsza bomba virus marketingu. Reklama Tesco parodiująca słynne już kazania księdza, który twierdził m.in., że, skracając; „jeśli czytałeś Harrego Pottera – jesteś satanistą”. Reklama błyskawicznie trafiła m.in. na stronę główną Gazeta.pl i blog Kominka, a na facebooku w ciągu kilku godzin zdobyła 30 000 udostępnień. Nic dziwnego – jest po prostu przekozacka.
Edit. 24. października. 10:47. Po 4 dniach obecności w sieci reklama Tesco Natanek ma już 100 000 udostępnień na facebooku oraz ponad 800 000 obejrzeń na Youtube.
Reklama: Tesco Natanek – nieemitowana w TV
Czas: 00.01.13
Realizacja: Pride&Glory Interactive
rok: 2011
reklama: