Mamy mózg. I to niejeden

Co można zrobić na poziomie animacji z dobrym key visualem marki? Wszystko.

Duński uniwersytet w Aalborgu promuje się krótką, opartą na jednym pomyśle animacją. Animacją nieźle zrealizowaną, ale przede wszystkim, dobrze (choć nie odkrywczo; ten pomysł od dawien dawna stosowano np. w malarstwie) pomyślaną. Świetny przykład na to, jak podstawową kwestią tego typu promo animacji jest key visual.

Reklama: Aalborg University Brain – identity film
Realizacja: Happy Flyfish
Rok: 2010
Czas: 0:00:35

Promo animacja:

mozg

Podziel się animacją:

NOWE FILMY I ANIMACJE:

Dom Straconych

Pokolenia, postęp, zmiany. I wojna, która na zawsze pozostaje...

Fryzjer dla naprawdę wszystkich…

...no niemalże, choć akurat np. brak głowy przeszkodą dla...

Kot i ćma

No dobra kociarze i kociary - do roboty -...

Trumny i walizki

Niełatwe relacje z ojcem, rozstania i powroty, zmarnowane szanse....

Emigranci

Symbolicznie o ekologii i problemach społecznych. Smutna animacja o tym,...

Chłopiec, który oszukał śmierć

I niekoniecznie jest z tego powodu szczęśliwy. Zaczyna się Bergmanem,...
namingnaming