BBC w obronie oglądania ekranów

Czy aby na pewno nagonka na oglądanie ekranów tabletów, TV i telefonów jest uzasadniona? BBC w tej kampanii reklamowej sugeruje, że nie.

Przede wszystkim jest to świetnie zrealizowany film. Postacie są interesujące, kadry bardzo interesujące, opowieść zadająca pytania, dobry scenariusz i animacja. Ale w sumie tego można oczekiwać jako standard w kampanii takiej marki, jak BBC. Czy temat przekonuje to już kwestia do indywidualnej oceny; obejrzeć warto na pewno.

Reklama: THE SQUARE EYED BOY / BBC
Reżyseria: Sam Gainsborough
Technika: animacja poklatkowa / techniki mieszane
Czas: 00:01:00
Rok: 2023

Reklama:

 

Podziel się animacją:

NOWE FILMY I ANIMACJE:

Nie puszczaj kobiety do toalety!

On, ona, łóżko, słodko i romantycznie. Początek jak w...

Lepiej

Chaos miasta, czy cisza dżungli? Proste pytanie: prawda? Czy...

Szczyt Bogów

Zastanawiasz się, dlaczego himalaiści giną wspinając się coraz trudniejszymi...

HYPOCRISY – Children Of The Gray

Kosmici, jaskiniowcy i odwieczna rzeź ludzi fundowana im przez...

Na stos z nim!

Symboliczna i psychodeliczna animacja o rozstaniu. Na ścianach jeszcze wiszą...

Kapitan “Upadek” (18+)

Jest nieprawdopodobnie wręcz ciamajdowaty i dokładnie dlatego zostaje wybrany...
namingnaming